چكيده پژوهش حاضر باموضوع بررسی عوامل موثر بر وفاداري مشتريان براساس مفاهيم مديريت ارتباط با مشتريان در موسسه قرض الحسنه جوانان خیر شهرستان مهاباد در سال 1390 انجام شد.براي نيل به هدف فوق سهفرضيه ، تدوين و مورد آزمون قرار گرفت.روش تحقيق مورد استفاده توصيفي- همبستگي بوده ...
چکیده: تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین هوش هیجانی وکیفیت زندگی کاری با عملکرد کارکنان کشت و صنعت مهاباد می پردازد. در این راستا دو فرضیه اصلی و برای فرضیه اصلی اول(هوش هیجانی) چهار فرضیه فرعی و همچنین برای فرضیه اصلی دوم(کیفیت زندگی کاری)هفت فرضیه فرعی مطرح ومورد پژوهش واقع شده ...
چکیده موضوع تغییر،تحول و بهبود سازمانی ، از ضرورت های اجتناب ناپذیر سازمان های نوین است.و اولین قدم در راه اجرای مدیریت تحول عارضه یابی و آسیب شناسی می باشد .پژوهش حاضر به آسیب شناسی منابع انسانی با هدف بهبود و توسعه بر اساس مدل سه شاخگی در مجتمع پتروشیمی تبریز پرداخته ...