محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 10542

مقاله:آسیب شناسی منابع انسانی با هدف بهبود و توسعه بر اساس مدل سه شاخگی(مطالعه موردي:مجتمع پتروشیمی تبریز)


چکیده

موضوع تغییر،تحول و بهبود سازمانی ، از ضرورت های اجتناب ناپذیر سازمان های نوین است.و اولین قدم در راه اجرای مدیریت تحول عارضه یابی و آسیب شناسی می باشد .پژوهش حاضر به آسیب شناسی منابع انسانی با هدف بهبود و توسعه بر اساس مدل سه شاخگی در مجتمع پتروشیمی تبریز پرداخته است.برای این کار چهار فرضیه تدوین و مورد بررسی قرار گرفت. روش تحقیق مورد نظر توصیفی_زمینه یابی(پیمایشی) بوده و برای این کار از جامعه آماری 485 نفره ،مطابق فرمول جامعه محدود برای داده های کیفی 80 نفر به عنوان نمونه به دست آمد که تعداد110 پرسشنامه استاندارد به روش نمونه گیری طبقه بندی بین کارکنان توزیع گردید که 105 تای آن برگشت داده شد.

برای تحلیل توصیفی داده ها از جداول،نمودارها و شاخص ها و برای تحلیل استنباطی از آزمون "تی" و آزمون فریدمن استفاده گردید.از نتایج تحقیق مشخص شد که عوامل ساختاری،عوامل رفتاری و عوامل زمینه نقش تعیین کننده ای در آسیب های منابع انسانی مجتمع پتروشیمی تبریز دارند.

واژگان کلیدی:

آسیب شناسی سازمانی،بهبود سازمان،عوامل ساختاری،عوامل رفتاری،عوامل زمینه ای


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 273

آذربایجان غربی- مهاباد -طالقانی غربی -مجتمع بغدادی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما